Home Over ons Aanmelden Help mee! Vrienden Nieuws Foto's Contact
Contact Nieuws

Help mee!

Help ons door het geven van een gift of door je aan te melden als donateur.

GEEF VOOR EEN KEERTJE
Wij krijgen geen subsidie van de overheid en zijn dus geheel afhankelijk van giften zoals die van jou. Daarom zijn we al heel blij als je ons éénmalig financieel wilt steunen. Je kunt jouw gift overmaken op bankrekeningnummer NL04ABNA0583894607  t.n.v. Stichting Geluksboontje.

Mocht je op de hoogte gehouden willen worden over Geluksboontje? Meld je aan door het contactformulier in te vullen.

GEEF VAKER
Onze stichting heeft behoefte aan regelmatige inkomsten om zo veel mogelijk kinderen en gezinnen te kunnen (blijven) helpen. Door je bank een incasso opdracht te geven om je giften over te maken op bankrekeningnummer NL04ABNA0583894607  t.n.v. Stichting Geluksboontje word je donateur en zorg je voor veel blije gezichten.

GEEF JE TALENT

Iedereen heeft een talent en van talent word je blij want dat doe je vanuit je hart. Onze stichting maakt niet alleen de kinderen gelukkig maar geven jou ook een kans om met een goed gevoel iets bij te dragen aan Stichting Geluksboontje.

Kun je bijvoorbeeld zingen, drummen, haren knippen, dansen, knutselen, organiseren, kleding maken, donateurs werven, weet je de juiste mensen ergens voor te vinden of heb je ergens anders talent voor en- /of wil je graag helpen? Meld je aan door het contactformulier in te vullen.